2013. május 18., szombat

Újabb díj!

Köszönöm szépen a díjat Eni-nek! Nagyon hálás vagyok! :)

A szabályok:

- Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat!
- Válassz ki maximum öt! bloggert akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra!
- Hagyj üzenetet a választottak blogján a díjról!
- Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:

- Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?
Az írás szeretete az, ami inspirál. Körülbelül tizenhárom éves korom óta írok, leginkább fanfiction-okat. Mindig magamba zárkózó típus voltam és úgy érzem, mikor írok, ez valamelyest megszűnik. Ilyenkor megmutathatom a szereplők mögé bújva, ki vagyok valójában, milyen világot képzelek el magam körül stb. Ha személyeket is kell megneveznem inspiráló hatásként, azok akikről írok. Általában sportolók, vagy éppen zenészek, mivel úgy vélem, tesznek valamit másokért is. Örömet okoznak másoknak pusztán azzal, hogy azt teszik, amit értenek. Én is erre vágyom az életemben.

- Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet nap mint nap meghallgatsz? (előadó, számcím, youtube link)
Inna- 10 Minutes
Glee- Don't stop believing (feldolgozás)
Lee Brice - Beautiful every time
Bon Jovi - Have a nice day


- Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?
Gelsenkirchenben, azt hiszem. Csodálatos hely, csodálatos Schalke 04 kultusszal. Rengeteg játékos fordul meg ott, akikkel szívesen találkoznék, és maga a hely is elképesztő. Azt gondolom, nagyon szívesen élnék ott.

- Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
Azt hiszem mérges voltam egy fiúra, aki nagyon sokat jelent nekem, és az volt az utolsó gondolataim egyike, hogy mit kezdjek ebben a helyzetben.

- Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?
A válasz egyértelmű: Valentino Rossit. Kilencszeres világbajnok motoros, nagyon intelligens, jó humorú és rengeteg akadállyal küzdött meg, hogy mára az egyik legelismertebb motorversenyző legyen belőle. Szívesen elbeszélgetnék vele, hogy mi adott neki erőt a legrosszabb napokon is, és hogy volt annyi ereje, hogy sosem adta fel. Számomra ő egy igazi példakép!

Akiknek küldeném:
- Macy: Szeretem Macy blogjait. Nagyon kreatív lány és tetszenek a történeteibe tett csavarok. Szeretem olvasni az irományait.
- Kori: Szeretem Kori írását. Magát a stílusát is. Egyedi és megnyerő. Ráadásul a foci világáról ír, ami  egy plusz jó pont!
- Diana: Diana egyszerűen tökéletesen ír! Imádom! Imádom, ahogy átadja az érzéseket, a stílusát, a kitalált történetet. Mindent. Úgy gondolom Diana egy remek írónő! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése