2013. június 24., hétfő

Díjacska

Köszönöm a díjat Elizabeth Angelnek! :)

Szabályok és válaszok:
1. Tedd ki a képet!
2. Írj magadról 11 dolgot!
  •  őrült Schalke fan vagyok :)
  • 12 éves korom óta írok fanfictionokat
  • több internetes barátnőm is van, van akikkel már találkoztam, van akikkel még nem, de mindegyiket egyformán szeretem
  • most fejeztem be a gimnáziumi tanulmányaimat
  • refluxos vagyok, ami egy gyomorbetegség
  • Valentino Rossi nagy példaképem
  • online újságíró vagyok egy tinimagazinnál
  • örök álmom, hogy sportújságíró legyek
  • megvetem a jelenlegi magyar egyetemi felvételit és rendszert
  • szeretnék külföldön élni
3. Válaszolj 11 kérdésre!
(Valaki nagyon szereti a 11-es számot :D)


  • A karaktereidet létező személyek alapján formálod meg vagy teljesen a képzeleted szüleményei?
    Többségük létező személy, de saját magam alakítgatom őket. Valamint van, aki az én fantáziám szüleménye. 
  • Mi alapján jönnek az ihleteid?
    Erre nincsenek kimondott válaszok. Bármi beindíthatja. Pl.: egy dal, valami, amit olvastam, sorozatok, filmek
  • Kedvenc könyv?
    Nincs egy kimondott kedvencem. :) Sok jó könyvet olvastam már. 
  • Mit gondolsz arról, hogy egyre többen vágnak bele a blogolásba?
    Azt, hogy aki csak divatból csinálja, inkább el se kezdje! :) Az írás szeretete egy komoly életérzés! :) Sokkal jobb blogger az, aki nem a hírnévért ír. 
  • Van valaki, aki folyamatosan támogat az írásban?
    Talán a barátaimat ide sorolhatom. :)
  • Előre megtervezed a történetet vagy ahogy jön az ötlet, úgy írod?
    Sokszor megtervezem előre, ám az írás folyamán az aktuális ihletek alakítják.
  • Kedvenc évszak?
    Tavasz! 
  • Mit szeretsz a legjobban az írásban? (Ha van ilyen.)
    Hogy kiadhatom magamból, azt, aki vagyok. 
  • Mi az, amit legkevésbé szeretsz az írásban? (Ha van ilyen.)
    Hogy a blogolás során mindig a külső megerősítésre várunk, az emberek többsége pedig lusta ezt megadni.
  • Kedvenc író/írónő?
    Meg Cabot, Wass Albert, Stephenie Meyer, 
  • Van olyan hely, ahova életedben egyszer legalább el szeretnél jutni mindenképpen? 
    Monte-Carlo! :)
11 kérdés:
1. Ki inspirál az írásra?
2. Milyen írónak tartod magad?
3. Mik a terveid a jövőre?
4. Milyen sűrűn jársz könyvtárba?
5. Milyen könyveket szeretsz?
6. Mi az az álomhely, ahova mindenképpen el akarsz jutni?
7. Befolyásolnak-e a magánéleti érzéseid az írásban?
8. Kedvenc zene?
9. Sorozat vagy film?
10. Sportolsz valamit?
11. Milyen régóta írsz?

Akiknek küldöm:
Kori
Nixííh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése