2013. április 14., vasárnap

Teil 4

Sziasztok. Tudom, eddig nem nagyon írtam itt hozzátok, de most láttam elérkezettnek erre az időt. Ez a negyedik rész, és még mindig 1 feliratkozónál tartunk, az összes komment száma pedig egy nagy kerek 0. Én nagyon szeretem ezt a történetet írni, mert beleadtam szívem-lelkem. Az első történetem, ahol a konkrét férfi főszereplő, nem egy valós személy, mégis fanfiction, hiszen Benedikt Höwedes és néhány csapattársa, családtagjai benne vannak.
De nem szaporítom fölöslegesen a szót, mert tudom, hogy aki talán elolvassa ezt a rövid megszólalást, valójában azt sem igazán érdekli. A lényeg, a lényeg: nem akarom fölösleges dolgokra pazarolni azt az alig pár hetet, mely elválaszt az érettségitől, így a következő részt 4 - hangsúlyozom NÉGY - darab kommenthez kötöm. Ha nem gyűlik össze, az minden bizonnyal dönt a történet sorsáról. Nagyon sajnálnám, ha nem kellene folytatnom.
Puszi mindenkinek:  manó*



A délelőttöt, nagyjából onnantól, hogy a szüleim elmentek dolgozni, átaludtam. Délben aztán főztem egy kis sajtos tésztát és letelepedtem a kanapéra. A tévét kapcsolgattam, mikor valaki teljes erejéből tenyerelt rá a csengőre. Meglepődtem, hiszen csak a szüleim tudják, hogy itthon vagyok, de azért kinyitottam.
Abban a pillanatban, hogy megláttam az ajtó túloldalán álló srácot, vissza akartam zárni, de lábával megakadályozta.
- Mit akarsz? – mordultam fel.
- Beszélnünk kell, madárkám! – hasonló hangszínnel válaszolt. Próbáltam keresztül nézni rajta, kimutatva, hogy nem érdekel, amit mond. – Tudod, nem szeretem, ha eljár az emberek szája…
- Én pedig nem szeretem, ha engem akarnak bűnözőként beállítani – sziszegtem. Belépett az ajtón, engem pedig a falhoz préselt, miközben kezét a nyakamra szorította.
- Ide figyelj Kisanyám! Velem nem szórakozol, világos? – mordult fel. – Sajnos a drogügyet már nem tudom lemosni magamról, de nem fogok azért is bíróság elé állni, hogy úgy bántam veled, ahogy megérdemelted – tájékoztatott.
- Mit akarsz tőlem? – suttogtam. Annyira szorította a torkom, hogy attól tartottam, menten megfojt.
- Vond vissza a vádat, miszerint majdnem megerőszakoltalak.
- De ez az igazság! – ellenkeztem.
- Nem kell tudniuk róla! Te csak fogod magad és elmondod, hogy füllentettél és kész – láthatta rajtam, hogy nem akarom megtenni, mert most váltott át a tekintete igazán sátánira. – Különben szörnyű dolgok fognak történni – tájékoztatott. – Lena csak a figyelmeztetés volt, remélem felfogtad! – Válaszra sem adott lehetőséget, kiviharzott az ajtón és eltűnt. A mobilomért rohantam és tárcsázni kezdtem Lena számát.
- Hanna? – szólt bele meglepetten.
- Jól vagy? – nagyot sóhajtottam.
- Igen, de miért? – kérdezte értetlenül.
- Nem történt veled semmi különös? – a szobámba rohantam és próbáltam keresni egy farmert és egy pólót, amit felvehetek.
- Nos, valaki le akart szorítani az útról, így kicsúsztam és bevertem a fejem, de, szerencsére semmi komoly – magyarázkodott. Ettől féltem.
- Oliver volt – suttogtam. – Most volt itt és… és azt mondta, hogy szörnyű dolgok fognak történni, ha nem teszem meg, amit kér – vallottam be.
- De miért? Hanna, mi történt? – kérdezte kíváncsian.
- Én… most el kell intéznem valamit, de utána visszahívlak és elmesélem, rendben? – ígértem meg.
- Oké – egyezett bele. – Szia – elköszöntem, majd bontottam a vonalat. Szobafogság ide vagy oda, most mindenképp le kell lépnem egy kis időre.

Alig húsz perc múlva, már Gelsenben voltam. Leparkoltam a rendőrség előtt, majd beszaladtam az épületbe. Nem is tudom pontosan miért ide jöttem, de úgy éreztem, beszélnem kell valakivel, aki ért hozzá.
- Miben segíthetek? – állított meg a hölgy a recepciónál.
- Fabian Koenig-et keresem – tájékoztattam. – Egy folyamatban lévő ügyről kell vele beszélnem.
- Azonnal szólok neki – bólintott. – Hogy hívják?
- Johanna Höwedes – idegesen doboltam ujjaimmal a recepciós pulton. Komolyan, erre mi szükség? Már háromszor felrohantam volna, míg itt váratnak.
- Herr Koenig, egy bizonyos Johanna Höwedes keresi egy folyamatban levő nyomozás miatt – tájékoztatta a nő.
- Küldje fel! – Meg sem vártam, hogy a nő is kimondja, a lépcsőhöz indultam és amilyen gyorsan csak tudtam, felrohantam az irodába, ahova éjszaka is becipeltek.
- Szia – lihegtem, berontva az irodába.
- Szia – állt fel aggódva. – Minden rendben van? – tiltakozóan megráztam a fejem, majd leültem a székre. – Tessék – nyújtott felém egy pohár vizet.
- Köszönöm – kortyoltam belőle párat, majd beszélni kezdtem. – Oliver nálam járt és megfenyegetett. Azt akarja, hogy vonjam vissza az erőszakról mondottakat, különben szörnyű dolgok fognak történni…
- Próbál megfélemlíteni – sóhajtott.
- És sikerült is neki! Majdnem megfojtott! És… és a barátnőmet, majdnem leszorították az útról, miközben hazafelé tartott! Fabian, ez nem normális – zokogtam.
- Szeretnéd, hogy védelmet rendeljek ki rájuk?
- Nem védhettek meg mindenkit, akit szeretek – tiltakoztam. – Én… vissza akarom vonni a vádat – jelentettem ki határozottan.
- Hanna, ne tedd meg, amit akar! A markában tart! Nem bánthat titeket! – Most, hogy a szeretteimről volt szó, már ezzel sem tudott meghatni.
- Kérlek – töröltem le a könnyeimet. – Oliver keze bármeddig elér – na, igen, ez náluk családi vonás. Az apja nagymenő üzletember, aki minden bizonnyal megfélemlítéssel szerzi meg magának az ügyfeleket.
- Rendben –sóhajtott fel. – Akkor ezennel vedd úgy, hogy az erőszak rész elfelejtve – közelebb hajolt. – Ha még egyszer bántani mer, csak szólj nekem, rendben? Csak ideiglenesen van kiengedve, míg tart az eljárás – finoman végigsimított arcomon.
- Köszönöm – suttogtam, majd felálltam.
- Öhm.. ebédszünetem van – pillantott az órára. – Nincs kedved meginni valamit?
- Haza kell mennem. Szobafogságban vagyok – meséltem el neki. – Ha megtudják, hogy ellógtam, a fejemet veszik – sóhajtottam.
- Kivéve, ha elmondod az okát – mellettem lépdelt lefele a lépcsőn.
- Nem szeretném feleslegesen stresszelni őket – vallottam be.
- Pár éve én is így gondolkodtam – mosolyodott el halványan. – De mai fejjel azt tanácsolom, mondd el nekik. Vagy, ha szeretnéd, megteszem én – ajánlkozott.
- Nem is tudom – sóhajtottam.
- Gondold át! Megadom a számom, ha bármikor szeretnél elérni – mosolygott halványan. – Egyszerűbb, mint mindig ideutazgatni.
Átnyújtottam a telefonom, ő pedig bepötyögte a telefonszámát.
- Hát akkor jó utat haza! És vigyázz magadra! – hangsúlyozta a vigyázz szót.
- Neked pedig jó étvágyat! – mosolyogtam rá. Rám kacsintott, majd tovább ment, a maga útjára. Beültem a kocsimba és hazaindultam, miközben azon tűnődtem, hogy teremthet valaki mások szívében boldogságot, már egyetlen mosollyal is.

9 megjegyzés:

  1. Sziaa! :) Én az elejétől olvasom, és nagyon nagyon tetszik, csak eddig még nem komiztam, és nem is iratkoztam fel...
    Most írok is, mert én tovább akarom olvasni ezt a történetet! ;) Nekem a történet kicsit olyan, mintha Amerikában játszódna, nem is Németországban. Főleg az őrs a drogügy, és Oliver miatt. De ez jó, mert még nem olvastam ilyesmit. :)
    Johanna szerintem egy tök átlagos kamasz lány, kb. mindenki így viselkedne azért, hogy felfigyeljen rá a "helyi menő srác. Szerintem sikerült ezt tökéletesen ábrázolnod. :)
    Oliver egy büdös bunkóó... fujj, mekkora patkány! Még fojtogatja Johannát, omg! Gyáva féreg, utálom -_-
    Aztán ott van az ellentéte, Fabian.. *-* egyértelműen a legnagyobb kedvenc, kedves, és még rosszul sem néz ki, hmm :P
    Beniről még nem sokat tudunk, pedig örülnék annak, ha többet szerepelne. ;)
    Aztán, ööö, ugye Lena a volt barátnő, akivel azóta nem beszél, amióta a menőkkel csövezik? :D Na mindegy, aranyos csajnak látszik.
    Nos, én megtettem, amit megtehettem. Remélem még ír rajtam kívül 3 ember, mert akarok folytatást! :)
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm a feliratkozást és a kommentet! :)
    Próbálom németesen megalkotni, de ezt a rendőrséges dolgot elég nehéz. A magyarokban sem vagyok túl járatos, persze, aminek tudok utána járok,de még nem jártam ott (és ezt nem feltétlenül baj). Nem szerettem volna amerikai típusúra csinálni, kicsit sajnálom, hogy ilyennek érzed. Egyébként, a drogügyek Németországban is megvannak elég szépen, ezt megkérdeztem egy némettől. :)
    Örülök, hogy Johanna átlagos lett. Őszintén szólva ez volt az igazi célom vele. :)
    Oliver vs. Fabian párharc. Tökéletes ellentétek, nem igaz? Próbálom legalábbis ezt sugallni. De egy közös pont van az életükben és az Johanna. Aztán, hogy ebből mi sül ki, az a jövő zenéje - meg persze az enyém. :D
    Benni ebben a történetben egyébként csak mellékszereplő, mint testvér. De lesznek benne fontos szerepei, és sokszor fog benne szerepelni, remélem, ez megnyugtat. :) Imádom őt annyira, hogy belőle se legyen hiány! :D
    Én is őszintén remélem a másik három kommentet, mert tényleg szeretném írni és megismertetni veletek ezt a történetet, ahogyan a fejemben megszületett. De ha nincs rá kereslet, nem lenne értelme. Most nem tehetünk mást, mint hogy várjunk! :)
    Tényleg köszönöm, hogy írtál, sokat jelent nekem! :)
    puszi: manó*

    VálaszTörlés
  3. Szia!:) Főleg olyanoknak szoktam komit írni, akik nekem is, de most, hogy van ez a kommenthatár, így muszáj írnom, szóval itt vagyok! :) Azért ezt nem gondoltam volna még Oliverről sem. :/ Elég durva, hogy majdnem megfojtotta Hannát, meg leszorította Lená, de remélem nem lesz baj, és Fabian intézkedik. Ő nagyon szimpatikus! :D Nagyon remélem, hogy lesz folytatás, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy mik fognak történni! *.*

    VálaszTörlés
  4. Szia. :)

    Alapvetően nem vagyok a "kizsarolom belőletek a visszajelzést" elv híve, de fontosnak érzem, hogy tudjam, megéri-e írogatnom. Van-e értelme.
    Örülök, hogy van, aki szimpatikus benne és van, aki kevésbé. Remélem, lesz lehetőségem folytatni és akkor megtudhatjátok, melyik szereplőről én hogyan vélekedem. :)

    Köszönöm, hogy írtál!

    puszi: manó*

    VálaszTörlés
  5. Szia Csajszi!
    Bevallom, a sztoridat én is követtem, de a komihoz még tényleg nem jutottam el. sajnálom. Egyszerűen kevés idő van/volt rá, de most próbáltam rá időt szakítani :)
    Imádom az egész sztorit, tetszik ahogy eddig alakítottad. :) Az elején még Oliver szimpatikus volt, de már egyre unszimpatikusabb, viszont Fabian szimpatikus. :) Először meglepő volt, hogy nem olyan a sztorid, mint eddig, de annál jobban tetszik :) Hanna, és Lena is szimpatikus, remélem Beni is egyre több szerepet kap majd :P
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan tovább, hogy alakítod a szálakat :)
    Csak így tovább! Érdemes folytatnod :)
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés
  6. Szia Deveczke! *_*

    Nagyon örülök, hogy eljutottál idáig, és, hogy annak ellenére, hogy bár nem olyan, mint amelyeket eddig írtam, így is tetszik neked a történet. Tényleg boldoggá tesz, mert nagyon fontos számomra a történet. :)
    Köszönöm, hogy írtál és, hogy tetszik neked a történet. Még egy komment és a szálak tovább alakulnak, esetleg bonyolódnak. :)

    puszi: manó*

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is olvastam már a legelejétől de a komentig még nem jutottam el:/
    Remélem nem hagyod abba a történetet mert nekem nagyon tetszik, Oliver az elejétől fogva nem szimpatikus és azgyanítom nem is kedvelem majd meg:)
    Fabian igazi "macsó"rendőr szerintem X)
    Lena és Hanna is szimpatikus de remélem felbukkan majd azért pár focista is Benin kívül:')
    Sok sikert a folytatáshoz és abba ne hagyd!:P

    VálaszTörlés
  8. Szia kedves Névtelen!

    Bár nem tudom, ki vagy a szavaid nagyon jól esnek! :)
    Te vagy a negyedik kommentelő, így boldogan jelenthetem ki, hogy lesz folytatás! :))
    Örülök, hogy szimpatikusak a szereplők - kivéve Olivert.
    Focistákat ígérhetek, de leginkább, csak Schalkesokat. Ezúttal nem magát a focit szeretném előtérbe helyezni, hanem Johanna életét. Remélem, azért így is szeretni fogod! :)
    Köszönöm, hogy írtál!

    puszi: manó*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon de nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés