2013. július 16., kedd

Ismét egy díj

Köszönöm a díjat Eninek! :)
Szabályok :
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre!
3. Tegyél fel 5 kérdést!
4. Küldd tovább 5 embernek!

Eni kérdései: 
1. Mi az, amit mindenképpen el szeretnél érni az életedben? Mi motivál?
Sportújságíró lenni egy másik országban. Meginterjúvolni azokat a sportolókat, akik a példaképeim.
Mi motivál? Nos, ezt nehéz lenne tökéletesen kifejteni. Motivál az, hogy tudom, talán ez lehet a boldogság kulcsa és motivál az is, ahogyan láthatom kedvenc sportolóimat, ahogy szívüket-lelküket beleadva, majd' megszakadnak álmaikért. Ha ők képesek rá, az azt jelenti, hogy én is. 
2. Ha lenne egy időgéped, hova utaznál el szívesen? Ez lehet egy régebbi kor, jövő, vagy csak a saját életed valamelyik pontja. Miért?
Szerintem meglátogatnám az 1848/49-es szabadságharc idejét, mert szimpatikusak voltak a márciusi ifjak, és talán belepillantanék az ősemberek idejébe is, hogy meglássam, milyen lehetett nekik. Ezen kívül persze belenéznék a saját jövőmbe, hogy tudjam, vajon érdemes-e keresztülmenni mindazon, melyen valóban átmegyek. 
3. Mit tennél, amikor eljön a világ vége és tudnád, hogy csak egy napod van hátra?
Mindenkinek, aki kicsit is fontos számomra, elmondanám, hogy szeretem. És valószínűleg ez egy bizonyos fiúra is igaz.
4. Mit gondolsz magadról és mennyire befolyásol a környezeted?
Nem vagyok túl jóban önmagammal. Sőt, valójában örök harcban állok saját magammal, de már hosszú évek óta tart, és egészen hozzászoktam ehhez. Eleinte elképesztően nagy behatással bírt rám a környezetem, mára ez csökkent, de még nem múlt el teljesen.
5. Melyik az a szó, amit a magyarban a legszebbnek tartasz? 
A remény szót. 

Az én kérdéseim:
1. Ki ösztönzött az írásra?
2. Mit gondolsz a saját írásaidról?
3. Ha egyetlen dolgot választhatnál ki az életedből, amit magaddal vihetsz egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
4. A történeteidben a happy endekre, vagy a drámai fordulatokra alapozol-e inkább? Mit gondolsz, az életben melyiknek van nagyobb szerepe?
5. Mi a kedvenc könyved? Miért?

Akiknek küldeném:
Nixííh, Macy, Kori, Nikíí, Deveczke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése