2013. július 14., vasárnap

we lost you....

"Az élet vereséget szenved a haláltól, de az emlékezés megnyeri csatáját a semmi ellen." (Tzvetan Todorov)

Szerettem volna ma hozni nektek egy részt, de a reggel olvasott hírek igazán sokkoltak. a kedvenc színészem, a Glee sorozat sztárja, Cory Monteith, 31 évesen, nem sokkal tervezett esküvője előtt, életét vesztette egy vancouveri szállodában.
Mélységesen együtt érzek családjával, barátaival, kollégáival, és szerelmével, Lea-val. Őszinte részvétem a számukra! Július 13-án nem csak egy nagyszerű tehetséget, de egy csodálatos embert veszített el a világ, akinek minden vágya az volt, hogy feleségül vegye kedvesét és családot alapítsanak. Bár még nincs meg a halál oka, mindenki egykori gyógyszerfüggőségét nevezi meg, szinte már tényként. Bárhogy is történt, az élet igazságtalan volt. Ennél sokkal több és sokkal jobb életet érdemelt volna!
Szeretném, ha ez a bejegyzést örökké itt maradna és emléket állítana a számára. Emlékszem minden epizódra a Glee-ből. A pillanatokra, mikor érettségi felkészülés ellenére, én esténként visszanéztem régebbi részeket a kedvenc pillanataimért, vagy, hogy csak halljam a fantasztikus hangját...


Minden fan úgy vélekedett, a negyedik évad színvonala csökkent, miután Cory hiányzott az elvonó miatt. Vártuk a nagy visszatérést, a beharangozott 5. évadot. Titokban még arra is gondoltam, amint az új évadot láthatjuk, írok majd egy Corynak és Leanak címzett novellát.
Tényleg, nem tudom elképzelni, mit érezhet most szegény lány. Az én első reakcióm, ahogy Cory kollégájáé és nagy barátjáé, Mark Sallingé is, egyetlen szó volt:


Kérek mindenkit, aki teheti, szavazzon a Teen Choice Awardson a Glee csapatára. Ne azért, hogy nekünk, rajongóknak jó legyen. Hanem, mert ennyit megérdemel a Glee csapata. Ennyit még utoljára, megérdemel Cory is. Köszönöm mindenkinek, aki ezt a posztot végig olvasta. Tudom, nem itt lenne a helye, mégis úgy éreztem, ki kell írnom magamból. Imádkozzunk Leaért és a Monteith családért!

Nyugodj békében, Cory!


"A Glee elveszített egy sztárt, a gleek elveszítették az ő ideáljukat, de Lea elveszítette a szívét." 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése